viernes, 29 de junio de 2012

Conderga al desahuciu y solidaridá coles deteníes.



Esta selmana asistimos una vuelta mas, a un espectaculu de vergoña. El pasáu día 27/6/12, Jorge Cordero, vecín d'Uviéu en fuelga fame yera arrancáu a la fuercia de la so casa poles "fuercies de seguridá". Jorge Cordero llevaba 9 dies en fuelga fame como forma de protesta a la escontra d'esi desahuciu, pero nin eso, nin la solidaridá de la xente que lu apoyó fueron a torgar que la codicia de la especualción inmibiliaria actuaren con total contundencia.Queremos faenos eco tamien de la situación económica de la empresa familiar que sustentaben y que ta na quiebra pola mor de nun cobrar los impagos de les empreses que contrataron los sos servicios, siendo una d'eses empreses del actual conseyeru xeneral en representación de FORO en Cajastur, la entidá que-yos niega la dación de pago y l'alquiler social.
Precisamente, dende La Semeinte queremos condergar la contundecia cola que s'actuo, desplegando un gran operativu policial que duró delles hores y nel que s'emplegó la fuerza y la mano dura de les armes del sistema. N'esi usu de la fuercia resusltaron detenies 20 persones solidaries y el mésmu desahucíau, y tamién hubo dellos mancaos pola policía. Les persones deteníes son activistes sociles que d'una u otra forma participen en movimientos como la Plataforma de Afectados por La Hipoteca o el 15M, polo que tamos ante otra estratexa más de desmovilizar la solidaridá al travies del miéu, la represión y la criminalización. Tamién hai que destacar la solidaridá vecinal espontania a lo llargo la mañana.



Esta ye una muestra más de como el sistema capitalista furrula. Metiendo-y dineru del pueblu a la banka, pa caltener un sistema que conderga al pueblu a la misería, mentantu esa mesma banca dexa a la cai al pueblu. Esconsonar namás ye cosa d'abrir lo güeyos.

Solidaridá coles persones solidaries detenies!
Solidaridá con Jorge y la so familia!
Solidaridá, la llucha d'úna ye la llucha de toes!




Nota: semeyes sacaes de http://periodismohumano.com/

No hay comentarios:

Publicar un comentario