martes, 10 de julio de 2012

Alambique en La Semiente. "Despacito y por la orilla"


Esta selmana'l Centru Social La Semiente fai un descansu hasta la seronda con dos ultimes actividaes. Per un sitiu el xueves día 12 a les 20:00h va tener llugar la presentación del trabayu “Despacito y por la orilla”:”Reflexiones sobre movilización social y lucha contra la exclusión desde Asturies" que va correr al cargu del sos autores l'Asociación contra la esclusión ALAMBIQUE. Un trabayu editáu por Zambra, Baladre y Libreando Ediciones.Un testu que recueye delles reflexones sobre la situación actual d'Asturies, dellos documentos del colectivu nos que cavilga sobre la movilización social y sobre el trabayu realizáu na so última campaña y una propuesta pa tresformar la sociedá.

El vienres y coincidiendo coles fiestes locales de La Llaguna, va haber un conciertu del grupu de hip hop combativu K-Nalón, que xueguen en casa yá que son miembros del propiu colectivu La Semiente. Les puertes van tar abiertes a partir de la 20:30H y animen a tolos amigos del Centru Social y a la xente en xeneral a pasar un ratu en compañía, tomando daqué pa despidir les actividaes hasta la seronda. El conciertu va empezar a les 21:30H.

Sicasí'l Centru Social la Semiente anuncia que suspenden les sos actividaes dientro del centru: charres, esposiciones, ciclu de cine, talleres..., pero que siguieren activos na cai participando de les protestes sociales y promoviendo nueves campañes, porque anque'l centru fuelgue, la llucha nun tien de cesar, como nun cesen les falcatrúes de los politicos y los responsables del sistema financieru internacional, responsables de la situación que sufre'l pueblu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario