jueves, 7 de junio de 2012

COMUNICÁU DEL CENTRU SOCIAL AUTÓXESTIONÁU “LA SEMIENTE”

COMUNICÁU DEL  CENTRU SOCIAL AUTÓXESTIONÁU  “LA SEMIENTE”

Por mediu d’esti comunicáu, aprobau n’asamblea pol colectivu “La Semiente”, queremos espresar el nuesu apoyu a la llucha de tolos colectivos en conflictu pola defensa de los sos drechos y condiciones llaborales, faciendo especial mención a la minería y el tresporte, que n’estos díes caltienen una fuelga indefinía. De la mesma manera, criticamos l’actitú del gobiernu de negase a una negociación seria y sin torgues p’algamar la solución d’estos conflictos, obligando a los colectivos afectaos a llegar a estes midíes estremes.
Asina mesmo, criticamos tamién la criminalización y represión de la llucha obrera y manifestamos el nuestru apoyu a dichos colectivos en conflictu pa que defiendan  les sos reivindicaciones llevando a cabu les acciones que crean necesaries, colos métodos que consideren oportunos.
Señalamos al sistema lliberal-capitalista como responsable de la conflictividá social que tamos viviendo, y desiximos de los poderes públicos un cambiu d’actitú pa coles xustes protestes obreres y ciudadanes frente al retrocesu económicu y social al que nos vemos abocaos por culpa de tal sistema. Igualmente desiximos la restauración inmediata del fluxu de fondos públicos destinaos a sanidá, educación y servicios sociales, asina como de los fondos destinaos al desarrollu de comarques económicamente deprimíes, como ye’l casu de los Fondos Mineros, aporfiando con especial enfotu en que dichos fondos se xestionen con tresparencia y xusticia pa evitar la corrupción y el despilfarru a los que, por desgracia, tamos tan avezaos.
Por últimu, queremos animar a la xente a salir a la calle pa defender lo que ye suyo, cola conciencia clara de que’l problema d’un colectivu ye’l problema de toa la ciudadanía, y que solamente con unidá y apoyu mutuu podremos evitar los abusos d’esti sistema perversu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario