martes, 12 de junio de 2012

Programación de Xunu


Esti mes nel Centru Social Autoxestionau “La Semiente”, prosiguen les actividaes con una gran variedá de contenios, dirixios a un gran abanicu de públicos.

El día 13 nel habitual Cine-Forum de los Miercoles a les 20h visitanos el “3er Ciclu Asturianu de Cine y Documental Indixena”, organizau pola asociación Soldepaz-Pachakutii. Nesti casu  proyectarase el documental “Tupac-Amaru”. La entrá como siempre ye de valdre.

Posteriormente el fin de semana del 16 y 17 de Xunu, dende La Semiente organizamos un taller sobre “Plantes Medicinales”, que realizarase intensivamente y nel que se podrán conocer tanto les plantes y flores que tenemos al nuesu alcance, cuestiones teóricas, además de la ellaboración de ungüentos y pomaes pa distintes dolencies.
Pa la realización d’esti taller necesitase d’una inscripción previa, así como de una pequeña aportación pa ciertos materiales necesarios. Los y les interesaos o interesaes puen apuntase nel centru social o unviando un mail a lasemiente@hotmail.com .

Pa finar el mes, además d’organizar la Foguera de San Xuán de  L’Entregu por segunda edición consecutiva, cuya programación desvelaremos dentro de unos díes.
 El Centru Social albergará los díes 27 y 28 de Xunu les xornaes “Raigañu d’un pasau de llucha”.

 Estes xornaes consistirán na proyeción del curtiu “34-45 diez díes nel exiliu francés”, de Alberto Vazquez García, el día 27 a las 19:30 h.
Así como una mesa redonda sobre “La Fuelgona’l 62”, el día 28 a las 18:30 h, na que compartiremos el testimoniu de varios protagonistes d’aquella xesta obrera, xunto cola contextualización d’un historiador de sobra conociu.

Y recordar que disponemos d’una biblioteca llibre y gratuita de la que tol mundiu pue facer usu. Además el Centru Social Autoxestionau “La Semiente” abre les sos puertes al publicu en xeneral tolos Miercoles y Xueves a partir de les 17:30h.

Un saludu!

La Semiente - Semando Güei, pa tener un mañana.

3 comentarios:

  1. Hacéis algún tipo de talleres, o actividades, como en la Madreña, que hacen yoga, acro, kapoeira, jardinería..., algo así donde poder ir avanzando, y que no sean sólo de un par de dias?

    ResponderEliminar
  2. El año pasado se realizó un taller de circo (malabares, equilibrio, clown,...) que duró de Noviembre a Junio. También uno de fabricación de sandalias con cuero (que acaba este findesemana y que duró alrededor de 2 meses).
    A partir de Septiembre habrá nuevos talleres.
    De momento en el centru social hai dos llistes pa apuntase a un taller de baile rexional asturianu y a uno de yoga (si nun te pues pasar pues danos los datos por mail), pa ver si hai xente interesao, y entre toos o la mayoría buscar díes y hores.

    Un saludu!

    ResponderEliminar
  3. Bueno voi completar la info. Hai xente apuntao pa empecipiar pela seronda/otoño en talleres de baille tradicional, llingua asturian, música, autodefensa y yoga.
    salú!

    ResponderEliminar