martes, 8 de octubre de 2013

Esti xueves día 10, Manifestación!



El Centru Social Autoxestionáu La Semiente, anima a la xente de La cuenca’l Nalón a participar na manifestación d'esti xueves día 10 en defensa del caltenimientu de los talleres de Felguera Melt de la filial Duro Felguera.
La manifestación va ser esti Xueves a les 19:00h y va salir dende Sama en dirección a La Felguera, y consideramos necesariu que la xente lluche por caltener toos y cá un de los pocos puestos de trabayu qu'entá queden nes cuenques. Nunos tiempos como los actuales dexar, que por intereses escuros mas allá de la rentabilidá de les empreses, el capital aproveche pa la deslocalización de les empreses y la precarización de los puestos de trabayu, y l'aplicación de EREs, la mayor parte de les veces con una clara complicidá de les cúpules de los sindicatos mayoritarios y de los gobiernos locales o autonómicu. Ye por ello que sofitamos cualquier acción per parte de trabayadores y paraos dedicada a defender l'empléu y a lluchar contra la precariedá.
Recordar que nun se trata namás de Felguera Melt, tenemos presente'l recién despidu de dos trabayadores de D.F miembros de la C.S.I., onde s'escuende daqué mas qu'unos simple despidos rutinarios, y tamién los planes de la empresa pa cerrar los talleres de la empresa en Barros.
Pol nuesu presente, pol nuesu futuru, defendamos cada puestu de trabayu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario