jueves, 24 de octubre de 2013

Apoyu a la llucha pola Educación pública y escontra los Premios Principe

Esta semana vien cargadina, así que dende La Semiente queremos animabos a toos a salir de casa y de los chigres, pa reclamar nes calles un futuru meyor y menos esperpentos.

Güei Xueves, ta convocá una Fuelga Xeneral Educativa, la cuál respetamos y apoyamos, porque viendo la deriva que dende unos cuantos años vien tomando l'Estau Español y la Unión Europea en materia educativa, el camín que se ta siguiendo ye el de la privatización d'esti drechu fundamental. Quieren que seamos borregos, que los neños y neñes nun piensen por si mismos, quieren faer distinciones entre escueles, ente escolinos/es y además, quieren que se enriquezcan (a costa entre otres coses de los nueos impuestos), los mismos de siempre.
Por too esto y mucho más, y porque creemos en que otra educación ye posible y necesaria, animavosbos a que güei naide vaya a clase (ni alumnos, ni profesores ni otru tipu de personal) y tamién a acudir a la manifestación convocá pa les 18:00 de la tarde, y que saldrá de la Estación de Renfe n'Uvieu.


Por otru llau, mañana Vienres 25 d'Uvieu ye la entrega de los "Premios Principe de Asturias", y aunque nun vayamos a emperifollanos y de xuru que munchos y munches van sin pamela, vamos ver un añu más esti circu esperpénticu que la clase pudiente (más que pudiente, diría yo) organiza n'Asturies.

Paezme que tola xente conoz les razones poles que nun tamos d'alcuerdu con estos premios, gastar perres públiques pal disfrute unicamente de les élites o porque na fundación que-y da nome a los premios hai persones que se dediquen a robar, echar a families de les sus cases o traficar con armes. Por si acasu dalguien tovia nun lo tien claro, dexamosvos un videu esplicativu.

https://www.youtube.com/watch?v=PCi8nX5h4yA

La concentración será como ya diximos, mañana a les 17:00 de la tarde na uvieina Plaza La Escandalera, y el Centru Social La Semiente va tar ehí, xunto a otres persones y colectivos de la Asturies real pa lluchar escontra l'Asturies del Esperpentu.

NUN LLORES, LLUCHA!

No hay comentarios:

Publicar un comentario