martes, 8 de octubre de 2013

Esta semana en La Semiente...

Segunda selmana d’actividaes en La Semiente, y el ritmo nun para coles proyecciones y les charres nel centru social más vivu de la cuenca’l Nalón.

El Miércoles 9 a les 20 hores, na tradicional proyección d’esti día visionaremos el documental “La doctrina del shock” de Michael Winterbottom y Mat Whitecross. Película basá nel célebre ensayu de Naomi Klein sobre l’orixen de les teoríes neolliberales de Milton Friedman, profesor de la Universidá de Chicago, y su puesta en práctica, durante cuarenta años, en países tan dispares como’l Chile de Pinochet, la Rusia de Yeltsin, el Reino Unido de Thatcher y, más recientemente, n’Afganistán e Irak. Ponse de manifiestu el llau más oscuru de la ideoloxía de Friedman, tan impopular que sólo pudo imponese mediante la tortura y la represión.



Pa completar la selmana, el Xueves a la misma hora, toca-y el turnu a les charres. Nesta ocasión, la temática ye mui llocal, ya que vamos falar de la minería. Acompañándonos y contándonos muches experiencias va tar Antón Saavedra, n’una charra entitulá “Por la defensa de una mineria del carbón al serviciu´l pueblu”, na que falaranos del nuevu plan del carbón, de les mines a cielo abiertu, de la aición y la unidá sindical y de les alternatives al sector.




Recordar que ambes actividaes son gratuites, que’l centru abre el miércoles y el xueves a les 17:30 y que disponemos además d’una nevera con bebides, d’una biblioteca llibre y gratuita.

No hay comentarios:

Publicar un comentario