martes, 9 de abril de 2013

Llobos con piel de corderu



Esti Xueves 11 d’abril, va cellebrase nel pueblu de L’Entregu un eventu organizáu pola Asociación de Jovenes Empresarios (cola su marca fundacional) y la Fundación Botín, nomau “Emplea-t 4x4” nel IES Virgen de Covadonga, y nel que participen los ayuntamientos de SMRA y Llangreu.

Dende La Semiente queremos refugar esti actu hipócrita de la patronal y la banca. Unos y otros, vienen machacándonos día a día sin dudalo ni un momentu, esplotándonos, encadenándonos a hipóteques que nun podemos pagar, con reformes llaborales complices que afueguen a tola clas obrera, echándonos de les nueses cases y pensando únicamente nos sos beneficios personales.
Pero agora, quieren llavar el focicu con un eventu que venden como “la panacea” ante los sangrantes números de paru nes cuenques, n'un intentu d'ufiertar a la sociedá una imaxe humana de los mesmos que tan dexando na misería a pueblos enteros como los nuestros y quieren faer llegar a la xente la perceición de que los grandes empresarios tienen sensibilidá social.

En La Semiente nun tragamos pa con esta mentira, por eso axuntámonos a la convocatoria de Conceyu Abiertu y animamos a la xente a que acuda a la concentración convocada pa esti Xueves 11 a les 15.45h delantre l’institutu entreguín, pa dexayos claro que nun mos la van "meter doblá" tan facilmente.

NON MÁS HIPOCRESIA DE LA PATRONAL CACIQUIL!

No hay comentarios:

Publicar un comentario