miércoles, 10 de abril de 2013

Esta Semana, reguemos les semientes cerebrales!



Esta semana vien cargá d’actividaes nel centru social autoxestionau “La Semiente”

Esti mismu Miercoles vuelve el turnu del cine, cola proyección de la película “La Belle Verte” (Planeta Llibre) de Coline Serreau, onde cuentase la hestoria d’un pequeño y alloñáu planeta con una vida colectivizada, y la hestoria del viaxe de una de les sos habitantes a la Tierra, pero sobretodo, a la su sociedá.

 Per otra parte, el Xueves, vendrá cargau de actividá dende bien tempranu, en primer llugar, desde La Semiente, sofitase la concentración “Botín, danos un puestín” delantre del IES Virgen de Covadonga de L’Entregu a les 15.45h., de la qu’ayeri el colectivu saco un comunicau.

Más tarde, a las 17.30h dará comienzu un taller de reparación y puesta a punto de bicicletes, con una duración de 3 sesiones en les que podrás dexar la tu bicicleta apta pa disfrutar del buen tiempu con esti gran mediu de llocomoción.

Ya pa dar fín a esti xueves repletu d’acción, visitarán el centru social Victor Montes y Rosario Hernández Catalán, pa presentanos la Cooperativa Integral Asturiana, en una charra titulá, "Cooperativa Integral. Revolución Integral. Potencialidades n’Asturies"

Ambos ponentes van falanos del modelu económicu, social y políticu que supon el modelu de la cooperativa integral. Tan faciendose cooperatives de esta xera en tou el país, pero l’exe surde en Cataluña como una forma de resistencia y de xeneración d’una alternativa al sistema estatal capitalista. Pero tamién de Revolución Integral, del derechu de rebelión como pilares poíticos de les Cooperatives Integrales, de la moneda social y de la organización n’Asturies d’esti proyectu.

Recordar que tanto’l Miercoles, como’l Xueves el Centru Social tará abierto al publicu en xeneral, que pue disfrutar d’una biblioteca llibre y gratuita.

No hay comentarios:

Publicar un comentario