martes, 2 de abril de 2013

Actividaes del mes d'Abril


Cuartu mes del añu, y nesti casu, un mes especial porque’l Centru Social La Semiente cumple dos años apostando poles actividaes sociales y culturales y  con una fuerte apuesta pola autoxestión y la crítica social.

Na programación d’esti mes vuelve a tar presente’l cine, con proyeiciones a la hora y día habitual: Miércoles 3, 10 y 24 a les 20h de la tarde. Como estrenu cinematográficu del primer Miércoles del mes, podrase disfrutar del documental “Tábanos/Ziztadak” presentáu nel Festival de Derechos Humanos de Donostia y que trata sobre la desobediencia civil n’Euskal Herria.


Tamién cola llegada del bon tiempu, los y les ciclistes tendrán un sitiu nel Centru Social cola celebración d’un taller de reparación y puesta a puntu de bicicletes qu'entamará’l día 11 d’Abril (Xueves) a les 17:30h. Esti taller será impartíu por miembros del propiu centru y de baldre.


Los Xueves davezu ye’l día escoyíu pa les charres informatives qu’entamarán el día 11 a les 20h cola presentación de la “Cooperativa Integral Asturiana”, por dos de los sos miembros, Victor Montes y Rosario Hernández Catalán. Van falanos del modelu económicu, social y políticu que supón una cooperativa integral y del so orixen nel Estáu cola experiencia en Cataluña y su extensión n’Asturies.
La siguiente selmana, concretamente’l día 18 a la mesma hora, en La Semiente va falase de “Presupuestos Participativos” nuna charra que pinta per interesante.

Per otru lláu, alredor del Día Internacional de les Lluches Campesines, van organizase en L’Entregu varios actos entamando’l Vienres 19 a les 18h con una xornada de sensibilización a cargu de “Vía Campesina Internacional” qu’organiza l’asociación collacia “Soldepaz-Pachakuti”nel Centru Social de Mayores del pueblu.
L’actu central d’esta selmana reivindicativa tamién celébrase en L’Entregu teniendo como escenariu’l Parque del Coto onde habrá una mercacción (mercáu-activu) titulada: “La Galia contra Roma” y qu’entamará a les 16h.

Pa finar el mes y aprovechando daquella proyeición audiovisual que sirvió de pistoletazu de salida a La Semiente, vamos celebrar con toes y toos el nuesu segundu cumpleaños con una fiesta que sedrá’l día 26 d’Abril y de la que tovía tamos ultimando los detalles. Tai sollertes.

Como siempre, nun escaecer que’l Centru Social Autoxestináu “La Semiente” ta abiertu los Miércoles y Xueves a partir de les 17:30h poniendo a disposición una biblioteca llibre y de baldre

No hay comentarios:

Publicar un comentario