lunes, 19 de noviembre de 2012

El SAT n'Asturies. "La Experiencia Andaluza"

Tomes de tierres, marches obreres por toa Andalucía, espropiación y repartida d'alimentos, encierros n'oficines del INEM, innumberables fuelgues y manifestaciones… El Sindicatu Andaluz de Trabajadores, SAT, ye un exemplu de llucha pa tolos colectivos sociales y movimientos sindicales del Estáu.
Y, como nun podía ser d'otra manera, esa llucha punsolos nel puntu mira de la represión y la criminalización. Asina, el SAT ye'l sindicatu más represaliáu d'Europa con pidimientos de cárcel de cerca de 50 años, 400 compañeros y compañeres procesaes y 400.000 euros en multes.

A lo llargo esta selmana vamos cuntar cola presencia n'Asturies de Lola Álvarez y José Caballero, que van falanos de les distintes estratexes de llucha del SAT, de la dura represión y del trabayu que queda per delantre.
Los actos van ser a lo llargo de tres díes en Xixón, L’Entregu y Uviéu, y tres cada un d'ellos entamarase una cena solidaria col fin de pañar fondos pa la caxa resistencia de les compañeres y compañeros del SAT. Amás, mientres toles xornaes van recoyese autoinculpaciones dientro la campaña solidaria poles acciones de los supermercaos.

Lola Álvarez ye responsable del SAT en Córdoba y vocera de la ocupación de la finca de Somonte. José Caballero ye secretariu d'Organización del SAT y foi unu de los deteníos tres l'acción d'espropiación d'alimentos en Mercadona.

El calendariu d'actividaes ye'l siguiente:
Miércoles 21 a les 19h nos locales de la CSI (C/ Sanz Crespo 3 bj, Xixón) charra-alderique. A les 22h nel CS Sestaferia (C/ Joaquín Alonso Bonet 7, Xixón) pinchéu solidariu.
Xueves 22 a les 20h nel CS La Semiente (C/ Eladio Jove 6, L’Entregu) charra-alderique, y a les 22h pinchéu solidariu.
Vienres 23 a les 20h nel local cambalache (C/Martínez Vigil, 30 bj, Uviéu) charra-alderique. A les 22:30h en L’Arcu la Vieya (C/Postigo Altu, 14 bj, Uviéu). Cena solidaria.

Entamen: CS La Semiente, CS Sestaferia, CSI, Picu Rabicu, L’Arcu la Vieya y Cambalache.

No hay comentarios:

Publicar un comentario