lunes, 20 de agosto de 2012

Solidaridá en Ciñera. Y broza tamién.

Ciñera. Llíón/León
Queremos dar la nuesa mas sincera norabona a toles persones qu'entamaron la realización del “I Festival en Apoyu a La Minería” la pasada fin de selmana en Ciñera. Non too fueron coses bones, pero vamos dir por partes.

Va unos meses en L'Entregu celebrábase la II Xuntanza Malabar entamada por El Ñeru Los Coríos y Circu en La luna cola ayuda del C.S.A. La Semiente, y recibimos una visita especial.... la d'una escursión de neñes y neños (y otros non tan neños) que veníen d'un pueblu llamáu Ciñera, nun yera coincidencia non, ya que dalgún compañeru de La Semiente vive y trabaya na mina en Ciñera. Sabemos que lo pasaron bien y esfrutamos xuntos d'un gran día. Sabíamos qu'un día o otru había que devolve-yos la visita, pero lo que nun sabíamos yera cuales diben ser les circunstancies. El pueblu de Ciñera lleva dellos meses en llucha como munchos otros pueblos y contornes mineres. Pero mientres estos meses los homes y muyeres de Ciñera, amosáronnos la so capacidá de resistencia, de llucha y d'unidá frente a lo que consideren inxustu y en defensa de la permanencia de la so vida nuna redolada eminentemente minera. Mientres esos díes de llucha hubo díes bien duros, onde les fuerces de represión del estáu emplegaronsde duramente contra la población, pero eso nun-yos fexo recular, non, sinón afitar la so fuerza y resistencia. Esta capacidá de trabayu volvieron demostrala esta fin de selmana, yá que anque lo gordo de los preparativos pa esti “I Festival en Apoyu a La Minería” cayó en cuatro persones (un saludu dende equí para ellos,), nada fuera posible ensin la implicación de les muyeres, homes, neñes y neños que s'encargaron de too (montaxe de tola infraestructura del festival, coordinación tráfico, recepción visitantes, barra, caltenimientu continuu de servicios, llimpieza, piscines desmontar...). Un trabayu bien fechu y un exemplu de trabayu compartíu. Queremos felicitar dende equí tamién el trabayu del equipu de soníu y al sofitu de los grupos participantes; dende l'animación circense de Circofrénicos, El Ñeru los Coríos y l'Asociación Xuvenil Esperteyu y parte de La Semiente, a la charanga improvisada por músicos locales como Toño (gran percusionista y persona) y otros de La Tarrancha y de La Semiente, pasando tamién poles nueve bandes que dieron un gran conciertu, provinientes de Asturies, Llíón, y Palencia: como ALPAKA (responsables de ésto dende'l principiu con Omar tirando del carru), SKONTRA, BONES HAWK, ODIO VISCERAL, LA TARRANCHA, DESAKATO, GANDALLA, BÚNKER Y RAYADURA.
Lo dicho a toos ellos la nuesa norabona, pero nun escaezamos qu'esto yera un actu de sofitu a la llucha, llucha que tenemos de siguir y globalizar a tolos sectores. Animamos a tola xente a participar nos actos que se realicen pa recaldar fondos pa los gastos causaos pola represión, fueron munches les detenciones y van ser munches la condenes a les que faer frente.

Toca agora la vez de falar de lo malo.... Mientres tola fin de selmana viviose en Ciñera un ambiente calidu (y calorosu) y de camaradería. Que nós sepamos nun hubo nenguna rocea ente persones nin nada. Pero la nueche dio abellugu a los cobardes, a los cabrones y a los babayos. La furgoneta de dos compañeres y un compañeru foi saqueada. Robáron-yos trés mochiles, la comida,y bébora, un caxón con utensilios, el GPS, un móvil, delles gafes de sol y graduáes.... cobertores, sacos de durmir..., inclusive una ducha de furgo con un bidón de 50 llitros llenu. Pero tamién los papeles del coche y mas documentación. Delles coses fueron apaeciendo tiraes por onde la zona d'acampada y otres non. La documentación del vehículu apaeció rota en cachos. Que clase de borregu fai esto?. Enterémonos de que tamién-y abrieron el coche a una moza y robáron-y coses y otres tiráronles al ríu, según tenemos entendio a daquién maás robaron-y y fendieron-y la tienda de campaña. Enagora nun sabemos quien pudo ser, lo que si abarruntamos ye que yeren unos cuantos yá que movieron un gran volume de coses y dalgunes de considerable pesu. Si tenemos claro que son carroña y broza. Sabemos que'l pueblu taba infestáu de secretes y de guardies de paisanu, y esi ye un de los posibles barruntos; la de que too ésto podien tenelo montáo pa h.oder, crear malestar y semar rocea y mal rollu ente los asistentes. Tiénenlo crudo si cren que va ser asina.
Dende equí dicir que si daquién tien dalguna información sobre quien pudo ser o si atopó dalguna cosa, poner en contactu con nós a trabes del nuesu mail lasemiente@hotmail.com

En castellano:
Queremos dar nuestra mas sincera enhorabuena a todas las personas que se volcaron en la realización del “I Festival en Apoyo a La Minería” el pasado fin de semana en Ciñera. No todo han sido cosas buenas, pero vamos a ir por partes.
Hace unos meses en L'Entregu se celebraba la II Xuntanza Malabar organizada por El Ñeru Los Coríos y Circo en La luna con la ayuda del C.S.A. La Semiente, y recibimos una visita especial.... la de una excursión de niñas y niños (y otros no tan niños) que venían de un pueblo llamado Ciñera, no era coincidencia no, ya que algún compañero de La Semiente reside y trabaja en la mina en Ciñera. Sabemos que lo pasaron bien y disfrutamos juntos de un gran día. Sabíamos que un día u otro había que devolverles la visita, pero lo que no sabíamos era cuales iban a ser las circunstancias. El pueblo de Ciñera lleva varios meses en lucha como muchos otros pueblos y comarcas mineras. Pero durante estos meses los hombres y mujeres de Ciñera, nos han mostrado su capacidad de resistencia, de lucha y de unidad frente a lo que consideran injusto y en defensa de la permanencia de su vida en un entorno eminentemente minero. Durante esos días de lucha ha habido días muy duros, donde las fuerzas de represión del estado se han empleado duramente contra la población, pero eso no les ha echo retroceder, sino afianzar su fuerza y resistencia. Esta capacidad de trabajo nos la han vuelto a demostrar este fin de semana, ya que aunque el grueso de los preparativos para este “I Festival en Apoyo a La Minería” cayó en cuatro personas (un saludo desde aquí para ellos,), nada hubiera sido posible sin la implicación de las mujeres, hombres, niñas y niños que se encargaron de todo (montaje de toda la infraestructura del festival, coordinación trafico, recepción visitantes, barra, mantenimiento continuo de servicios, limpieza, piscinas desmontar...). Un trabajo bien hecho y un ejemplo de trabajo compartido. Queremos felicitar desde aquí también el trabajo del equipo de sonido y al apoyo de los grupos participantes; desde la animación circense de Circofrénicos, El Ñeru los Coríos y la Asociación Juvenil Esperteyu y parte de La Semiente, a la charanga improvisada por músicos locales como Toño (gran percusionista y persona) y otros de La Tarrancha y de La Semiente, pasando también por las nueve bandas que dieron un gran concierto, provinientes de Asturies, Llíón, y Palencia: como ALPAKA (responsables de ésto desde el principio con Omar tirando del carro), SKONTRA, BONES HAWK, ODIO VISCERAL, LA TARRANCHA, DESAKATO, GANDALLA, BÚNKER Y RAYADURA.
Lo dicho a todos ellos nuestra enhorabuena, pero no olvidemos que esto era un acto de apoyo a la lucha, lucha que debemos continuar y globalizar a todos los sectores. Animamos a toda la gente a participar en los actos que se realicen para recaudar fondos para los gastos ocasionados por la represión, han sido muchas las detenciones y serán muchas la condenas a las que hacer frente.

Le toca ahora el turno de hablar de lo malo.... Durante todo el fin de semana se vivió en Ciñera un ambiente cálido (y caluroso) y de camaradería. Que nosotros sepamos no hubo ningún roce entre personas ni nada. Pero la noche dio cobijo a los cobardes, a los cabrones y a los cretinos. La furgoneta de dos compañeras y un compañero fue saqueada. Les robaron tres mochilas, la comida,y bebida, un cajón con utensilios, el GPS, un móvil, varias gafas de sol y graduadas.... mantas, sacos de dormir..., incluso una ducha de furgo con un bidón de 50 litros lleno. Pero también los papeles del coche y mas documentación. Algunas cosas fueron apareciendo tiradas por donde la zona de acampada y otras no. La documentación del vehículo apareció rota en pedazos. Que clase de borrego hace esto?. Nos hemos enterado de que también le han abierto el coche a una chica y le han robado cosas y otras se las han tirado al río, así como a alguien le han reventado la tienda de campaña. Por el momento no sabemos quien ha podido ser, lo que si sospechamos es que eran unos cuantos ya que han movido un gran volumen de cosas y algunas de considerable peso. Si tenemos claro que son carroña y basura. Sabemos que el pueblo estaba infestado de secretas y de guardias de paisano, y esa es una de las posibles sospechas; la de que todo ésto lo tuvieran montado para joder, crear malestar y sembrar desconfianza y mal rollo entre los asistentes. Lo tienen crudo si creen que va ser así.
Desde aquí decir que si alguien tiene alguna información sobre quien ha podido ser o si ha encontrado alguna cosa, se ponga en contacto con nosotras a trabes de nuestro mail lasemiente@hotmail.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario