martes, 21 de agosto de 2012

Campaña de recoyida de llibros escolares.

Cola idea d'ayudar a les families del conceyu a superar esta “vuelta a la escuela” que tan difícil ta poniéndonos la crisis y el paru que sufrimos, el C.S.A. “LA SEMIENTE” pon en marcha una campaña de recoyida de material escolar y llibros de primaria y de la E.S.O. correspondientes al cursu 2011- 2012.
Aquelles persones que quieran donar los llibros del cursu pasáu de los sos fíos, van poder facelo nel llocal de “LA SEMIENTE”, o llamando al teléfonu 696- 20- 90-16 pa que pasemos a recoyelos. Estos llibros van quedar a disposición de les families que los precisen nel mesmu llocal de l'asociación, asitiáu na CALLE GARCÍA JOVE Nº 6 de L’ENTREGU, onde les persones interesaes pueden pasar a escoyer los que yos valgan pal cursu qu'empieza (2012- 2013) a partir del día 10 de setiembre.. A tal efectu, el llocal de l'asociación “LA SEMIENTE” va permanecer abiertu al públicu tolos miércoles y xueves de 5 a 7 de la tarde.
Asina mesmo, “LA SEMIENTE” tien la intención d'ampliar nun futuru esta iniciativa cola creación d'una Caxa de Solidaridá Vecinal, que recaudará ayuda pa les families del conceyu a les que la crisis ta poniendo en situación más precaria, y sobre la que se facilitaran más detalles en feches prósimes

                                                                                              ASAMBLEA DE “LA SEMIENTE”


2 comentarios:

  1. Cuál ye'l vuesu corréu? Quería poneme en contautu con vós.

    ResponderEliminar
  2. Hola Mino, el mail ye lasemiente@hotmail.com

    salú!

    ResponderEliminar