lunes, 16 de junio de 2014

Documental: Morir en El Tarronal, de Luis Felipe Capellín.


El xueves 19 a les 20:00h nel Centru Social Autoxestionáu la Semiente va presentase el documental MORIR EN ELE TARRONAL de Luis Felipe Capellín. Capellín que va unos meses presentaba el so llibru “Gerrillero Quintana” vualve a L’Entregu pa presentar esta vez el so primer proyectu audiovisal en forma de documental.

Dende Finales de la década de 1940 y hasta la de 1970, esplotóse en Mieres una mina de mercuriu conocía comu "Mina El Tarronal". Trabayaron nella, a lo llargo de dalgo menos de treinta años, ochocientos mineros, de los que güei sobreviven solamente cinco. La mayoría d´ellos morrió ensin llegar a los ciencuenta años.

Na última etapa de les sos vides, amás, tuvo marcá poles secueles y el sofrimientu a causa del mineral. La sociedá asturiana, que tanto debemos a la minería del carbón, desconoz esta otra actividá que, a mediaos del sieglu pasáu, situó a Asturies comu ún de los llugares más importantes del mundu na estracción de mercuriu. Morir en El Tarronal intenta desplicar lo que significó trabayar y vivir naquella mina.

No hay comentarios:

Publicar un comentario