martes, 22 de abril de 2014

La Semiente col 1º de Mayu. La Semiente cola clase trabayaora.Manifestaciones en Xixón y La Felguera

Un año más, el primer día del mes de Mayu cellebrase el día de la clase trabayaora. Conmemorase aquella huelga pola xornada llaboral de 8 hores entamada en los EEUU, que por desgracía acabó con varios obreros asesinaos en Chicago, los nomaos "Martires de Chicago"...

Nun vos damos más chapa hestórica, ¿Tamos n'otros tiempos? ...

Nosotres nun lo tenemos tan claro, por eso creemos, que siguiendo como sigue esti sistema canibal, pasando la so cuchilla económicista y autoritaria sin remordimientu ante la xente explotada.
Colos deshaucios, la dictadura de los mercaos y les élites financieres, la explotación llaboral, de la muyer, la aculturización de la población y la represión ante los movimientos obreros y populares, por nomar dalgunos crímenes.

Creemos que el 1 de Mayu además de conmemorar, tien que ser un día pa reivindicar, tar nes calles y lluchar por otru mundu meyor.
Por eso animamos a tol mundiu a ello, y convidamosbos a dir a les manifestaciones que se convoquen n'Asturies, y proponemosbos dos (hai otra pero ya tará per anunciada en La nueva españa)

- En Xixón, con CSI, CGT y SUATEA

















- En La Felguera con CNT (a les 12 nel Parque Vieyu de La Felguera)


















No hay comentarios:

Publicar un comentario