martes, 29 de abril de 2014

Bloque de colectivos nel 1 de Mayu.

El Fondu xUnitariu de Solidaridá Obrera d'Asturies (FUSOA) y el Centru Social Autoxestionáu La Semiente, fain un llamamientu a los colectivos y persones afines a dir xuntes na manifestación de 1 de Mayu en Xixón.

Particípese d'esti bloque o non, los dos colectivos animamen a la xente a participar nes manifestaciones convocaes por CSI, CGT y SUATEA en Xixón, y por CNT en La Felguera.

Son tiempos de llucha y de resistencia, el Capital sigue apretando les tuerques con virulencia y la rempuesta de la clase obrera tién que elevase al mesmu nivel, polo que'l 1º Mayu tién que ser una demostración de fuerza de les organizaciones y colectivos que nun compadreen col Capital, pa que la llucha y solidaridá de la clase obrera tenga más puxu que nunca esi día, y tamién el 2 de Mayu, el 3 de Mayu... y tolos díes del añu.

Como vién demostrándose nos últimos tiempos, son tiempos d'autoxestión y anticapitalismu, de tomar la iniciativa, de formar asamblees de trabayadores, d'abrir espacios autoxestionaos, de volver a tomar la tierra y algamar la soberanía alimentaria, de plantá-y cara al patriarcáu, de tar al lláu de les y los que lluchen, tanto nel combate como durante los procesos represivos derivaos d'él... pa faer fuercia, fa faer un garapiellu duru, animámovos a participar nun bloque dientru de la manifestación en Xixón, xunto a colectivos hermanos como'l FUSOA y el Centru Social La Semiente, que se reunirá a les 12:00 hores na Plaza'l Presi (Barriu'l Carmen) p'acudir xuntos y xuntes dende allí a la convocatoria que sal a les 12:30 de la Plaza l'Humedal.


Darréu de la mani, el FUSOA organiza, como cada añu, una pequeña folixa y pinchéu (gastronómicu y musical) nel Centru Social Sestaferia, col oxetivu de sacar unes perres pa siguir apoyando a les y los que lluchen, y aumentar los fondos necesarios pa ello.




No hay comentarios:

Publicar un comentario