martes, 26 de noviembre de 2013

"Manifestación esContra'l Paru". Sofitu dende La Semiente


Dende el Centru Social Autoxestionáu La Semiente queremos mostrar el nuestru sofitu a la manifestación convocada pola Plataforma de Para@s y Precari@s que col lema ESCONTRA’L PARU. POR UN TRABAYU DIGNU Y UN SALARIU XUSTU  va faése esti xueves día 28 de payares a les 19:00h en Xixón. Dende la Semiente anunciar que nun vamos poder dir, ya que tenemos una actividá que nun podemos modificar ya que ye la visita de Nais contra a Impunidade que se desplacen dende Galicia. Pero que queremos dexar claru el nuestru compromisu, con esta como notres movilizaciones a les que nun podemos dir.
Dende La Semiente queremos afalagar a la defensa de los derechos llaborales, de los derechos sociales, escontra la precarización de les ya pésimes condicones llaboráles, escontra la diferencia de sueldu por cuestiones de xéneru, nacionalidá, etnia…, escontra les hores de más (o extras) y a favor del repartu del trabayu ensin mengua del salariu.
Pel momentu, nel actual sistema capitalista nel que vivimos, les persones necesiten vender la so fuerza de trabayu pa sosistir, y por desgracia, nun podemos perder los pocos derechos y conquistes feches col sudor y la sangre de miles de trabayaores.

No hay comentarios:

Publicar un comentario