martes, 12 de noviembre de 2013

La Semiente en Solidaridá colos procesaos poles tartes del TAV.



El 27 d'ochobre de 2011, trés persones “entartaron” a la presidenta de Navarra, Yolanda Barcina, nel intre d'una sesión plenaria de la Comunidá de Trabayu de los Pirineos, na ciudá de Toulouse (estau francés). Mientres unos instantes, la cara de Barcina tevo cubierta de dulce merengue. L'ación de protesta realizada pol movimientu de desobediencia al TAV Mugitu! tenía como oxetivu denunciar a Yolanda Barcina como principal responsable presente naquella xunta de la imposición del Tren d'Alta Velocidá en Euskal Herria (País Vascu), que dende los sos oríxenes amenó una amplia oposición.

 En Toulouse, l'acción nun foi causa de nenguna detención nin identificación, los guardies de seguridá namas que fixeron espulsar a los “tartalaris” de la sala. Sicasí, de regresu a Navarra, los autores de los tartazos fueron deteníos pola policía foral ya imputaos por un supuestu delitu de “atentáu a l'autoridá” na Audiencia Nacional española, tribunal d'esceición que decalro ser suyu el derechu de xulgalos. Amás, una cuarta persona tamién foi darréu imputada so la mesma acusación pola so participación na acción de protesta de Toulouse y na rueda de prensa realizada a otru día en Iruñea (Pamplona) pa esplicar los motivos de l'acción. Anguaño, l'Audiencia Nacional afitó pal prósimu 18 de noviembre la celebración del xuiciu, con demandes de penes de 5 a 9 años de prisión.

 Con éses consideramos qu'acciones populares como'l “entartado” de dirixentes que, como Yolanda Barcina, son responsables d'imponer el TAV despintando los sos efectos nocivos, lo mesmo que de mentir sobre'l so verdaderu impactu económicu y social, son perfectamente lexítimes y comprensibles como forma de protesta xusta contra'l TAV. Sicasí, denunciamos que la gravedá y l'absoluta desproporción de les penes de 5 a 9 años de prisión solicitaes contra estes cuatro persones nun tienen sitiu en nengún otru estáu occidental, cuidao qu’acciones similares de llanzamientu de tartes a les autoridaes son consideraes infracciones menores y apenes suelen tener consecuencies llegales. Too ello contrasta vergonzosamente cola “magnanimidá” qu'amuesa la Xusticia colos políticos embusteros y corruptos, absueltos na mayoría los casos.

 Por too ello, dende La Semiente, esiximos la paralización de les obres del TAV y l'archivu del procesu inciniáu na Audiencia Nacional contra estes cuatro persones poles tartes qu'adulzaron la cara de Barcina. Amás, este ye un asuntu que tuviera de xulgase sía que non en Toulouse, llugar de los fechos. Podemos ensin dulda afirmar qu'esti procesu axunta tolos elementos propios de la inxusticia penal”, como son l'usu de tribunales d'esceición como l'Audiencia Nacional pa reprimir la disidencia social y l'aplicación de códigos penales cada vegada más represivos pa criminalizar la desobediencia civil. Y queremos que'l final d'esti procesu sirva de toma de conciencia al respective de lo innecesario y dañible del TAV, y d'otres infraestructures igualmente megalómanes y destructores.
Non al Tren d'Alta Velocidá
Fin del procesu contra los cuatro tartalaris
La desobediencia nun ye delitu.

Sofitu económicu a los encausaos:
 3035.0068.08.0680058591(Llaboral Kutxa)
Compañeres de la CSI y La Semiente ente les obres del TAV n'Asturies.


 Firmai pa que anulen el casu:

No hay comentarios:

Publicar un comentario