miércoles, 12 de junio de 2013

Obxeción Fiscal al Gastu Militar. Esti Xueves en la Semiente



El Centru Social La Semiente va ufiertar una charra informativo y posterior devate sobre la Oxeción Fiscal al Gastu Militar y l'IRPF, que va correr al cargu de miembros de la Campaña Asturiana pola Obxeción Fiscal al Gastu Militar. Va Ser esti xueves día 13 a les 20:00h. nel mesmu Centru Social La Semiente d L’Entregu.
Distintos colectivos y persones impulsen la campaña n'Asturies mientres el periodu de presentación de la declaración de la renta que'l so oxetivu ye nun  collaborar col Estáu nos gastos de preparación de caltenimientu de la estructura militar, desobedeciendo activamente nel momentu de realizar la declaración de
la renta.
La campaña asturiana pola Oxeción fiscal a los gastos militares va ufiertar a los medios y al públicu los motivos, y los mecanismos senciellos pa faer Oxeción Fiscal a los gastos militares na declaración de la renta.
Ye chocante que cuando retáyase mas en sanidá, n'educación, frénense la inversiones a la investigación y al desenvolvimientu, retayase en personal y en plantiyes, los axustes son cada vez mas afogadizos…  l'exercitu sía la única institución intocable. Una vegada más, el militar ye'l gastu que menos mengua. Ayudáu pola poción máxico de la opacidá y el camuflaje en milenta partíes, y tamién pol desaxuste ente lo que se presupuesta y lo que se gasta realmente. Nesti contestu nel que tamos, les persones tenemos que tomar mayor concencia si quepe, de cuálos son les nueses necesidaes.
Nin una muyer, nin un home, nin un euru pa la guerra.

¿Qué ye la Oxeción al Gastu Militar?
Ye la non disposición a collaborar col Estáu nos gastos de preparación de guerres y caltenimientu de la estructura militar, desobedeciendo activamente nel momentu de realizar la declaración de la renta (IRPF). Consiste técnicamente n'aprovechar la declaración del IRPF pa esviar una parte de la totalidá de los nuesos impuestos a un proyectu que trabaye na defensa d'un progresu social solidariu.
¿Quién puede oxetar?
Cualesquier, yá sías trabayadora, paráu, estudiante o nun trabayares nunca, y da igual si te sale a pagar o a devolver, siempres que nun realizares yá la declaración (confirmando'l borrador, por casu).
¿Que cantidá puede oxetar?
Dende 1€ hasta... Cada persona decide lo que quier/puede oxetar. Aparte del fechu simbólicu de la oxeción, la entidá receptora va recibir una sustentación pa poder desenvolver el so llabor (cosa qu'acaldía ye más difícil, por cierto....).
¿Cual ye la so finalidá política?
El fin de la OFGM ye la total eliminación de los exércitos, la investigación militar y la redolada militar industrial por aciu un amenorgamientu progresivu de los gastos militares. Faciendo OFGM amosemos el refugu social que tien el gastu militar en particular y el militarismu polo xeneral, coles mesmes que solidarizamos con otres lluches pol progresu social que se dan na nuesa sociedá.
¿A quién destinar la oxeción fiscal?
Col dineru esviáu promuévese el trabayu pola Paz, la xusticia social, la cooperación pal desenvolvimientu, la meyora del mediu ambiente, los derechos humanos, el sofitu a lluches tresformadores n'otros estaos etc. Con esti dineru consíguese faer realidad proyectos que nun reciben subvenciones, proyectos que dexen siguir trabayando por una sociedá más xusta y equitativa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario