martes, 18 de junio de 2013

Comunicau en solidaridá con ADEPAVAN



Esta semana volvemos a falar de represión. Otra vegá en que se corten les llibertaes, otra vez se faen distinciones entre los colectivos de xente que asiente cola cabeza, y los que planten cara a les inxusticies.

Estos días fueron los compañeros de la Asamblea de Paraos y Paraes del Valle del Nalón ADEPEVAN, los que veíen como una manifestación que teníen prepará pal Sábadu 29 de Xunu, ye criminalizá y desaprobá tanto pol Ayuntamientu de Llangreu, como pola Delegación de Gobiernu n’Asturies, pero además ye que mañana podría ser La Semiente.

Los argumentos, son bastante pobres, que entorpecen les fiestas patronales de San Pedro, que hai feriales nel recorriu, que ye contraproducente col ambiente festivu, pero en vez de plantear alternatives, opten por la simple prohibición y pola puesta nel camín de trabes pa entorpecer la protesta.

Pero esto nun ye mui grande, y too se sabe. Sabemos que ámbos organos públicos, nun quieren que la xente vea la verdadera situación de paru nel conceyu y nes cuenques, nun quieren que se vea que tovia hai xente que llucha polo suyo, y que nun se va quedar de brazos cruzaos viendo como nos nieguen el futuru y sobre too nun quieren que’l xermen se contaxie, nun se yos vayan a dir acabando los sos puestos privilegiaos y el so tronu del mangoneu.

Sabemos que’l gobiernu socialista llangreanu, además, ta faciendo una verdadera caza de bruxes contra la asociación de paraos ADEPAVAN, puesto que tan viendo que nun yos faen el xuegu nin la plegaria, sinon que prefieren la crítica y la reivindicación ante la grave situación de desempleu y les politiques inútiles y absurdes d’unos y otros gobiernos que solo miren polos intereses d’unos pocos.
Esto demuestra que la decisión de prohibir la protesta entamá por ADEPAVAN, ye de calter políticu, mientres que les otres razones aportaes nun son más que excuses pa quedar bien de cara a la galeria.

BASTA DE CRIMINALIZACIÓN!
BASTA DE REPRESIÓN!
BASTA DE PROHIBICIONES!
SOLIDARIDÁ CON ADEPAVAN!
QUEREMOSLO TOO!

Xunto con esti comunicau adxuntamos tamién el de los organizaores, pa que conozcais de primera mano como fue el casu en cuestión.

NOTA DE PRENSA-ADEPAVAN

El pasado Viernes 14 de junio, recibimos la negativa por parte de Delegación de Gobierno a nuestra solicitud de permiso para celebrar una manifestación el día 29 de Junio, coincidiendo con la festividad patronal de San Pedro y que recorrería las calles de Sama y La Felguera. La denegación de Delegación de Gobierno se basa en el informe contrario a dicha celebración, por parte del Ayuntamiento de Langreo, en concreto de la Concejalía de Seguridad Ciudadana. El motivo alegado, la coincidencia con las fiestas patronales.

Teniendo en cuenta, que en años anteriores y coincidiendo en fecha con dichas fiestas patronales, se venía realizando la marcha del día del orgullo gay, con similar recorrido al solicitado por ADEPAVAN, consideramos un agravio a nuestra asociación la negativa a nuestra solicitud.

Pensamos que el Equipo de Gobierno del Ayuntamiento de Langreo recurre a razones inverosímiles que solo hacen demostrar la necesidad de ocultar la primer problemática social del concejo: el desempleo, en un escaparate como el de las fiestas patronales.

En el último mes, las presiones recibidas por parte de la titular de Cultura del Ayuntamiento de Langreo con motivo de la campaña que venimos realizando en defensa del salario social y en cuyo cartel aparecía la cara de la Consejera de Bienestar Social y Vivienda, Esther Díaz, sumadas a la negativa de celebrar esta manifestación, nos hacen ratificarnos en nuestra idea de que el Gobierno municipal convierte la democracia en un juguete roto.

Si las fiestas patronales han de ser reclamo e imagen a exportar de un concejo, no deberían convertirse en el tapiz que oculte todas y cada una de nuestras carencias, donde 5400 trabajadores reclaman su necesidad de un empleo de calidad y con futuro.

No hay comentarios:

Publicar un comentario