martes, 24 de abril de 2012

Semando Voi, Semando vengo

  Bueno aquí seguimos, onde tabamos y con más ganes que nunca de llegar a toos/es y que esta Semiente tire p'arriba con muchu entusiasmu ya ilusión pol cambiu. Equí teneis el video que presentamos el Vienres durante l'aniversariu, pa que les y los que nun pudisteis asistir a la cellebración, podaís disfrutalu como lu fizimos los allí presentes.


 Per otru llau esta semana nun para l'actividá nel centru social, y güei Martes, el sindicatu CNT va facer una charra a les 20h sobre los "Orígenes y evolución del 1º de Mayo", a cargu de Héctor Augusto del sindicato de oficios varios de Gijón. Esta charra enmarcase dientro los actos pol 1º de Mayo del sindicatu n'Asturies, que culminaran con un mitin esi mismu día a les 12 en La Felguera y una ofrenda florar a les 18 en Candás.

Y pa finar el mes, y con Mayu Pitayu a la vuelta la esquina, esti Xueves 26 d'Abril a les 20h, organizamos dende la Semiente una charra informativa sobre la nueva Reforma Llaboral impuesta pol Gobiernu Español nesti caberu añu, que va impartir la abogá Alba García Torres.

 Pa tolos obreros del mundiu (pero principalmente los de la alrodiá), pasar pola Semiente, tomes algo y además conoces quien te manexa y te somete, pero tamién lo que somos y podemos facer por cambialo.

PUXA'L 1º DE MAYU!

No hay comentarios:

Publicar un comentario