Esvillao de Diagonal:
![]() |
Edu León con otros fotografos enantes de la detención. |
Albert Astudillo, miembru de Fotogracción que s'atopaba nesi momentu al pie de Edu, esplicó a esti mediu cómo dellos axentes de la Policía Nacional ensin identificación nin númberu de placa, dempués de retener contra la paré a un grupu de persones, mayoritariamente fotógrafos, pidiéron-yos la identificación. “Edu apurrió la documentación y siguió trabayando. Cuando volvieron colos carnés, un policía señaló a Edu y dixo: ‘A ési’”. Dellos testigos confirmaron a esti periódicu la mesma versión y que en nengún momentu'l fotógrafu afrelló nin amenació a nengún axente.
Leon sufrió enantes l'acosu policial nel desempeñu del so trabayu. Foi deteníu y xulgáu en cuatro causes por acusaciones feches pola policía mientres documentaba cola so cámara fotográfica los controles d'identidá racistes que tolos díes tienen llugar en Madrid, y llegóse-y a sustraer material fotográficu.
El xueves pela mañana, Edu Leon, miembru del colectivu editor d'esti periódicu, va pasar a disposición xudicial nos Xulgaos de Leganés, y el maxistráu va decidir si siguir coles dilixencies por atentáu contra l'autoridá o pasar esti casu a faltes, lo que supondría o un xuiciu por faltes o, nel meyor de los casos, l'arquivu de la causa. Los miembros del colectivu Diagonal van allegar el xueves a los dolce de la mañana a la plaza de los Xulgaos de Leganés pa sofitar al compañeru y conviden a sumase solidariamente a esti actu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario