miércoles, 2 de noviembre de 2011

En Payares "Cebolles, Nabos, Pimientos y.... Elecciones!"

 Ya tenemos les actividaes pa Payares, nesti mes, a parte de fartures gastronómiques y de campaña (recomendamos les primeres...) vamos tener 3 charres los xueves, a partir de les 8 la tarde:

- El día 3 de Xeopaties y Bioconstrucción, a cargu del Colectivu Ultravioleta

- El día 10 descubriremos tolos secretos de la lley ellectoral y "eso" que llamen democracia, cola ayuda de Miguel Angel Presno Linera, profesor de Derechu de la Universidá d'Uvieu

- Pa cerrar el día 17, los colectivos anarquistes de Asturies Grisu y Orbayu, van falanos del abstencionismu activu y habrá un alderique sobre algunes alternatives a la "democracía" parlamentaría.


Pero nun acaba aquí, tolos miercoles continuamos colos ciclos de cine, y además tendremos el Sabado 26 coincidiendo coles fiestes del pueblin, una Performance nomá "La Incineradora" por xente del 15M de Xixón y una Sesión Vermú (con artistes sin confirmar pol momentu) nel Centru Social. Tar atentos, que va ser gorda, y ya vos contamos más.

Por último, pero no menos importante, el Centru Social La Semiente, ta abiertu al públicu en xeneral, tolos miercoles y xueves a partir de les 17 30, con una biblioteca llibre y gratuita, pal deleite de cualquier interesau na llectura, tenemos llibros de tolos gustos, olores y sabores.

A QUE ESPERES??? VEN A CONOCENOS!

Centru Social Autoxestionau La Semiente
Lo que queramos que seya!

No hay comentarios:

Publicar un comentario