miércoles, 23 de noviembre de 2011

El Centru Social Autoxestionáu La Semiente sofita al CSO La Madreña

SOFITAMOS LA RECUPERACIÓN CIUDADANA CON FINES SOCIALES DEL EDIFICIU DE L'ANTIGUA CONSEYERÍA DE SALÚ, EN GENERAL ELORZA.

El pasáu 15 de Noviembre'l movimientu 15-M fixo pública la ocupación de l'antigua Conseyería de Sanidá de General Elorza, denunciando la complicidá de les alministraciones públiques colos grandes promotores inmobiliarios.

En 2007, los gobiernos autonómicu y local, convirtieron en suelu residencial trés esquiñones públiques, incluyendo les conseyeríes de la cai Xeneral Elorza (Sanidá y Bienestar Social). Estos terrenos fueron vendíos a la constructora SEDES. Yera la manera de financiar la escandalosa compra pública por 59 millones d'euros de dos ales del “Calatrava” a la empresa “Jovellanos XXI” pal treslláu de les oficines de les conseyeríes. Estos 59 millones d'euros del presupuestu del principáu, taben faciendo rentable la edificación a esta empresa, propiedá de los multimillonarios José Cosmen Adelaida -fundador de ALSA-, y Alberto Lago – constructor-. Según un informe de la Sindicatura de Cuentes d'Asturies del 1 d'abril de 2009, la operación saltó la llegalidá, al nun recibir l'aprobación del Parlamentu autonómicu, como esixe la Llei de Patrimoniu.

Abandonáu ya inutilizáu mientres 4 años, l'edificiu recuperáu pol 15-M diba ser inminentemente baltiáu pa construyir nel so llugar viviendes de luxu, a 3.600 € el m2.

Sicasí, esos equipamientos fueron una pilastra de la vida de los uvieinos mientres décades. Miles de persones recibieron atención nes Conseyeríes de Sanidá y Bienestar Social (“La gota  leche”). Por ello, los colectivos social y vecinal reclamaron mientres años, con campañes como “Salvemos Pumarín”, qu'onde había un equipamientu públicu debía de siguir un centru de servicios múltiples.

Los colectivos, movimientos sociales, asociaciones y persones firmantes creemos que ye necesariu recuperar un espaciu públicu arrebatáu pola especulación. Nun queremos “pelotazos” urbanísticos nin pisos de luxu pa una minoría. Otra manera, creemos fundamental que l'urbanismu tien de tar al serviciu de les persones. Tamién vemos necesaria la busca d'una solución pa los miles de families desanunciaes de les sos cases inxustamente por unes lleis que favorecen a los bancos frente a les persones.

Por tolo anterior, SOFITAMOS la recuperación ciudadana de l'antigua Conseyería de Salú de General Elorza y la creación d'un espaciu social y cultural xestionáu asambleariamente polos movimientos sociales, culturales y vecinales d'Uviéu, abiertu a múltiples actividaes: esposiciones, talleres, alderiques, conferencies, teatru, poesía, música…

Frente a la especulación y l'abandonu de los edificios que fueron siempres públicos, RECUPERACIÓN, ESPACIOS SOCIALES Y LLUGARES D'ALCUENTRU CIUDADANU.

No hay comentarios:

Publicar un comentario