viernes, 22 de febrero de 2013

Les movilizaciones populares y los facistes.

 El pasáu día 16 de febreru, a inicitaiva de la P.A.H. (Plataforma d'Afectaes pola Hipoteca) fíxeronse manifestaciones per tol Reino de España col asuntu del drechu a la vivienda y a la escontra de les polítiques hipotecaries y los deshaucios. Estes manifestaciones fueron secundaes y apoyaes por distintos colectivos sociales, sindicales, llaborales... y tuvieron distintos graos d'ésitu dependiendo les partes del estáu (Reino de España). Dende La Semiente quisimos tar ellí y apoyar la llucha, y como participantes pudimos comprobar un asuntu qu'aparte de dar noxu, ye un tanto precupante. Enantes d'empicipiar la manifestación, de la que la xente taba llegando, buscando sitiu, saludándose y eso, un grupu d'una ventena de persones púnxose a garrar sitiu, llegando a colocase incluso na cabeza de la mani. Algunes de nosotres namás velos ya detectemos que yeren militantes d’“estrema derecha”, neo-facistes, neo-nazis o como queriais llamalo. Xente que taba na organización nun se decataba de quién o qué yeren esta xente, y llegaron a tar unos minutos tan campantes; hasta que poco a poco la xente fue señalándolos y a la voz de ¡Nazis Fuera! fue identificándose-yos y les reaciones de refugar la so presencia allí foi espardiéndose ente la xente. Asina y too, aguantaron un bon cachu dientro de la manifestación y relativamente tardemos un cachín (más de los deseao) n'echalos. Al final hebo unos emburriones (algunu a un compañeru nuestru) y un poco d'amagu per parte de la policía, que los escoltó al otru llau la carretera. Por ello queríemos compartir unes pequeñes reflexones con vosotres.


 Nun sabemos si a estes altures tenemos que dicir que tipu de xente ye la que compón les files del neo-facismu, nin cual foi el papel de toa esta xente a lo llargo de la hestoria y la so complicidá con el capitalismu y cola derecha más socialmente aceptada o meyor camuflada. Tampoco creo que a estes altures de la película haya qu'esplicar cuála ye la so escala de valores, cualos los sos finxos políticos, les sos postures racistes, xenófobes, homófobes, antisemites, anitizquierdistes, machistes... non, o esperamos que non. Pero por desgracia, la sociedá ta poco formá y mui desinformá. Asina ye como nos quier el sistema, que siamos ayenes a la hestoria, que siamos ayenes a la política... pa tenenos confundíos, pa que nun sepamos identificar quién son, d'ónde vienen y qué pretenden los que nos gobiernen mientres nos gobiernen. Esa falta de conocimientu, esi pasotismu acumuláu durante años ye lo que fai que seyamos tan manipulables, tan pasivos y que políticamente nos dea igual ocho qu'ochenta, y qu'al final repitamos ensin nengún sentíu eso de “nun somos de izquierdas nin de derechas”, eso a la fin ye la pérdida de la conciencia de clase. Y eso compañeres, eso la “estrema derecha”, neo-facistes, neo-nazis o como queriais llamalo, sábelo. Sábenlo y tracen táctiques, estratexes... Ellos, nes sos webs, y nos sos “esloganes” tamién dicen eso de nin d'izquierdes nin de dereches, ellos van poniendo puquiñín a puquiñín el pelleyu la oveya, pa pasar desapercibíos ente los borregos, y a base de frases ambigües van entrando nel rebañu. Güeyu, nun entren na reciella pa ser unos más, non. Entren pa dir metiendo poco a poco y sutilmente el so mensaxe racista, senófobu, homófobu... y al fin y al cabu nazionalsocialista. Saben qu'una crisis como “esta” ye'l momentu ideal pa esparder el so mensaxe nazi.Y saben que nesti tipu de manifestaciones hai munchos tipos de xente, dende anticapitalistes de vieya forná (yá seya de una tendencia o d'otra) a reformistes, a simplemente persones afectaes sectorialmente, a xente solidario... pero tamién muncha xente nuevo que ta empecipiando a salir a la cai por primer vez, porque ta indigná. Yá saben qu'ente esa xente desclasá predomina la ignorancia y el desconocimientu de munches cuestiones polítiques, y tamién hai buenrrollismu abondu (onde tol mundu ye buenu y tol mundu cabe), y onde lo normal ye que nun los quiera echar la xente. Y por eso van cola tactica prepará, cola so pelleya d'oveya de dir de formalinos, de nun retrucar a provocaciones, de nun llevantar la zarpa a lo romano, de poner l'otru papu... Aguanten estoicamente porque quieren tar ellí pa semar la so semiente, y ya de pasu fain que xurdan enfrentamientos ente los cuatro seres comprensivos y compasivos pa colos amigos del Holocausto y la xente que nun vamos tolerar que los matones nazis de siempre se salgan cola suya.
 Lo del otru día nun foi la primer vez, nin por desgracia va ser la última. Por ello, ye que consideramos necesario que la xente garre conciencia de quién son estos individuos, de cuales son les sos pretensiones y de qué medios van a valise pa dir poco a poco faciendo un requexu a les sos postures dientro del descontentu “ desenfocáu” de la xente que se ta echando a la calle. Que nun pase como enantes de que Hittler ganara les eleciones o que nun nos pase como ta pasando anguaño en Grecia.Y por ello ye necesario que temos preparaos pa reacionar y apartar a estos colectivos d’ “estrema derecha” d'esti tipu de convocatories. Y por ello ye necesario que seyamos claros nes nuestres postures escontra cualisquier mensaxe racista, senofobu, homofobu, machista... dientro d'esti tipu de movilizaciones, venga de quien venga.

El mesmu día a les 19:00h dientro d'unes Xornaes d’Hestoria Militar, nel Centru Cultural Antiguu Institutu, cellebrábase una conferencia col títulu “Krasny-Bor, la última gran batalla de la historia militar española”. Durante la II Guerra Mundial hebo en Krasny-Bor un enfrentamientu nel que participó la 250ª División de Voluntarios Españoles de la Wehrmacht, más conocida como la División Azul. La conferencia taba al cargu de Carlos Caballero Jurado, un escritor conocíu pola so vinculación con ámbitos ultraderechistes, a la que fueron nazis. Como repulsa convocóse una concentración antifacista. De la que alguna xente foi llegando a dicha concentración, fueron salíos al pasu y escorríos violentamente por nazis, pero tamien poles FSE (fuercies de represión del estáu). Queremos mostrar el nuestru rechazu a los actos facistes y tamién al amparu institucional que se-yos dio por parte del ayuntamientu de Xixón, que cedió l'espaciu públicu del Antiguu Institutu Xovellanos. De l’actuación de les fuercies de seguridá pa qué falar, sabemos perfectamente lo que podemos esperar d'ellos. Recordar qu'entá nun apaecieron los responsables del ataque fechu va poco por unos cuarenta neonazis encapuchaos al Campu del Ciares, onde agredieron al vicepresidente del club deportivu. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario