miércoles, 3 de octubre de 2012

Programación d'Ochobre

Dempués d’un branu calentin, muchos piensen que torna la fría seronda, pero esto va ponese n’ascues
Vuelven les actividaes culturales y sociales a La Semiente, con les charres de los xueves y les proyecciones de los miércoles además d’alguna sorpresa más.

Para entamar, esti miércoles 3 d’Ochobre a les 19:30 presentamos un documental d’ orixen mexicanu “Tlatelolco, las claves de la masacre”. Esti, aborda los acontecimientos ocurrios el 2 d’esti mes en Mexico DF fae ya 44 años, cuando una manifestación estudiantil convirtiose n’una masacre, con muchos sucesos extraños alrrodiu de la actuación de la policia y l’exerrcitu.

Al día siguiente y a la misma hora, el Xueves 4, va visitanos la asociación “Acción popular organizá pa la reciprocidá Mutua n’Asturies”, que van falanos de los oríxenes del dineru, pa entender el so funcionamiento actual y debatir entre los asistentes les diferentes visiones sobre eso de lo que dicen que mueve el mundiu.

N’esti Ochobre caldeau ná meyor que acordarnos de los revolucionarios del Ochobre Asturianu. Pa ello, el Xueves 11  contaremos cola presencia del historiaor Faustino Zapico.
Y porque no, también vamos cruzar el charcu el Miercoles 17 pa ver un documental llamau “El oro o la vida”, que cuenta la resistencia indixena frente al expoliu de les multinacionales mineres de esi metal.

Por otra parte esti mes, en concretu el día 5, entama nel Centru Social un taller de “Baile tradicional Asturianu”, el/la que té interesau/a aún ta a tiempu d’apuntase antes de que arranque. (El cursu ye de baldre)

Pa cerrar nel mes de les castañes toca lo que toca,y el día 26 tornará l’amagüestu popular a L’Entregu, pero eso ya vos lo contaremos…

Recorda-y, que los Miercoles y los Xueves el centru social ta abiertu al público de 17:30 en adelante, y que disponemos de una biblioteca llibre y gratuita.

No hay comentarios:

Publicar un comentario