viernes, 18 de mayo de 2012

Apoyu IES Albarracín y Encuentru Autoxestión

Güei cumplense 10 díes d'encierru nel Institutu d'Enseñanza Secundaria "Albarracín", na sierra del mismu nome cerca Teruel.
La noticia llegó a nos, porque nesi encierru tenemos al nuesu collaciu, compañeru de La Semiente y argullosu entreguín, Xandru.
El y les sus compañeres y compañeros, cola ayuda de l@s alumn@s y los sos familiares, tan encerraos pa reivindicar la enseñanza pública, pa plantar cara a los recortes y p'asegurar que'l futuru de la zona, nun s'apague pola falta d'educación de los sos habitantes.

Dende'l so blog, podeis ver la gran llabor que tan faciendo. http://encierroiesalbarracin.blogspot.com.es/

Tola nuesa fuerza pa Xandru y los demás. Tola Solidaridá dende los y les vues@s compañer@s de La Semiente.



Por otru llau, ya aquí n'Asturies, esti Sabadu dalgún miembru de La Semiente vamos asistir a unes Xornaes de Alcuentru ente espacios Autoxestionaos, que se van cellebrar nel CSOA La Madreña (Cai General Elorza, Uvieu), xunto a xente de La Tabacalera de Lavapies y del Patio Maravillas de Malasaña, además de con otr@s compañer@s de la autoxestión asturiana.
Dende La Semiente, vemos mui productives estes xornaes entamaes pola xente de La Madreña y del Grupu d'Urbanismu del 15M d'Uvieu, pa intercambiar opiniones y esperiencies, sobre maneres d'autoxestionase y de facer actividaes y espacios donde lo social y lo cultural, seya rutina.

Ehí teneis el cartel, pa los que querrais pasabos.

En breves, nueves noticies y actividaes dende L'Entregu y La Semiente.

Un saludu, un abrazu y ná de quedase paraos/es!

No hay comentarios:

Publicar un comentario