miércoles, 8 de febrero de 2012

Nun ye una crisis, ye una estafa!

 Mañana 9 de Xineru, na Plaza l'Humedal de Xixón, a les 19:30, tendrá llugar esta manifestación del cartel, convocá además de pola CSI, tamién tarán la CGT y SUATEA, toos ellos sindicatos que apuesten pola llucha y la confrontación, en vez de p la baxá de pantalones y la "negociación"

Dende La Semiente, diremos a esta manifestación a titulu individual, non porque nun tengamos ná que decir como colectivu, si non, porque creemos que lo importante ye que seamos muchos, y que se vea que na cai, sigue habiendo rempuesta a los ataques del capital.

Va mas de tres años, que nos contaron esti cuentu de la crisis, na que tamos pagando tolos platos rotos les clases obreres y populares, col paru, los recortes, les reformes esclavistes de los distintos gobiernos.

Mientres, continuen les ayudes a los bancos y grandes empreses, pa que unos pocos sigan enriqueciendose a la nuesa costa.

Nun lo podemos permitir, por eso encamendamosbos a toos, a dir el Xueves a Xixón, y mostrar el nuesu cabreo, con una respuesta contundente y multitudinaria, porque l'unicu camín ye la llucha y la movilización.

"ESTA CRISIS, NUN LA PAGAMOS"

No hay comentarios:

Publicar un comentario