martes, 21 de junio de 2011

Solidaridá colos detenios. Tamos fartos/fartes de represión!



 La semana pasá n'Asturies una vez más el poder estableciu quiso controlanos col mieu, la represión, col su "Estadu de Derechu" y lo más grave, cola mentira.

La semana pasá fueron detenios en Candas, Xixon y Mieres, 5 mozos lluchaores y militantes del PCPE y les CMC, acusaos de delitos de Terrorismu y "kale borroka" que según los actos policiales tiraron 2 cocteles molotov nesta cuenca del Nalón en Xineru. Too esto corresponde a un montaxe policial y represivu del Estau, porque estos fechos son totalmente falsos y una vegada más, vese el intentu de criminalizar cualquier movimientu contestariu colos sos intereses, a cualquier preciu, y sin parase a pensar nel dañu a les persones y a les sos families.


A 3 d'estos rapazes, llevaronlos a la Audiencia Nacional a declarar, donde fueron desestimaos los delitos de Terrorismu, por nun tener fundamentu algún, colo que los compañeros serán xuzgaos en Llangreu por un delito de faltes.

Dende el Centru Social La Semiente, queremos dar la nuesa Solidaridá pa colos detenios y espresar la nuesa repulsa a la criminalización de les lluches obreres y populares y a la represión exercia pol delegau del Gobierno n'Asturies Antonio Trevin como n'otres ocasiones.
Pedimos la Llibertá sin Cargos pa tolos detenios y les disculpes de los culpables de esti montaxe.

Per otru llau solidarizamonos colos tres detenios acusaos ridiculamente de pertenecer y ser cupula de la "peligrosisisma" organización "ANONYMUS". Movimientu anonimu ensin cupula nenguna y que trabaya pela rede faciendo protestes masives altravies de internet, que curiosamenete ta presente tamein nel movimientu 15 M. Colo cual nun persiguen otro que asustar a los activistes y criminalizar el movimientu. Tamién pidimos la lliberta ensin cargos pa ellos.

Porque güei son ellos, pero mañana podemos ser nos!
Basta de Montaxes Policiales!
Trevin Fascista tu yes el Terrorista!

No hay comentarios:

Publicar un comentario