martes, 17 de mayo de 2011

La Semiente sal a la cai!


El pasáu fin de selmana, vvieronse dos xornaes de reivindicación. Neses dos xornaes, LA SEMIENTE tebo presente.
Per un lláu, el sabado dia 14, los sindicatos C.S.I., C.G.T., SUATEA Y C.N.T. de Uviéu, convocarón una manifestación baxo'l lema "VAMOS LLEVANTAR CABEZA" , a esa manifestación diben axuntaes dos marches previes; una "Contra'l Pactu Social" (reforma llaboral, el pensionazu, la privatización de los servicios, los retayos sociales, la corrupción política,...) y otra "Pola ecoloxía social" (contra la esclusión social, el racismu, la especulación urbanística, la destrucción medioambiental, la desapaición del mundu rural asturianu...).
Dexamos equí un enllaze a una pequeña cronica de como trescurrierón les marches y la manifestación. Que contó con una orixinal cadena de manifestantes arrodiando la sede de la Xunta xeneral del Principáu. http://www.glayiu.org/?accion=ver&tipo=noticia&id=14450

 Al dia siguiente, domingo 15 de mayo, el movimientu ciudadanu "Democracia Real Ya!", tenia convocaes delles manifestaciones simultanies en tol territoriu del Reinu d'España. esti movimientu que ñació a la solombra de les redes sociales ta articulandose non solo pela rede, sinon tamien, en conceyos abiertos n'estremaos nuclios de población. La Semiente tebo repartiendo información pelos distintos pueblos de la cuenca'l Nalón el vienres enantes a la manifestación. La verdá ye que la convocatoria foi guapa y vistosa, enllena de música y mas activa que la del día anterior. Pa la xente ya avezá a dir a una manifestación detras d'otra, foi un respiru, una oportunidá de ver cares nueves y otres que va tiempu nun se vién saliendo a la cai. Colos sos aciertos y colos sos errores, pué que teamos ante una nueva etapa, o polomenos ante un balón d'osixénu nos movimientos sociales que dende va tiempu nun somos a articular rempuestes o atrayer a mas xente de los que ya militamos dende va tiempu. Esperemos que los que siempre engochen les coses intentando remanalo politicamente, tarden en faelo o nun lleguen a ello, y que la xente nun se dexe amedrentar poles estratexes persasories de prepresión que se tan poniendo en marcha escontra esti movimientu. Atras quedarón otros movimientos qu'axuntaron xente en momentos determinaos y que quedarón nel escaézu, como la Insumisión y l'antimilitarismu, "aquello" del 0'7, el "No a la Guerra" (mui remanau politicamente) y aquel pequeñu espeyismu de la antiglobalización.


 Esti articulu va firmáu, porque n'él, hai opiniones personales que nun tienen porque ser comparties pol restu de La Semeinte.
Delfo (Miembru de la semeinte).

4 comentarios:

  1. Lo primero de todo felictaros por esti proyecto que tais organizando en les cuenques y desearos que sigais adelante con tola suerte del mundo.

    Pero, y perdonayme si molesto, no entiendo que a la vez que esteis en les manifestaciones de DRY, tambien os junteis con los sindicatos que son unos de los principales responsables de la crisis actual y mas en les cuenques, y que tambien apoyeis a la gente del PCPE que tiraron los cocteles molotov, ya que aunque como bien decis, no fue un acto de terrorismo, si que los cocteles fueron tirados, y eso no se puede defender.

    Bueno, na mas, mucha suerte con esti proyectu.

    ResponderEliminar
  2. creo que tas equivocau/a. esa foto ye de la primer mani, xusto la del 15M, onde la semeinte foi como una mas, ente ellos DRY. La posterior evolucioón del 15M tien bastante que ver col 15M, pero hai mas xente y disitntes formes de ver les coses como les ve DRY, que llegó a desvinculase de les acampaes. Nosotros nun fuimos colo "sindicatos" mamporreros, fuimos colos sindicatos de clase C.S.I., C.G.T., SUATEA Y C.N.T, pero non por éllos, si non porque nos paeció una convocatoria correcta.
    Tamien te recomiendo volver a lleer el comunicáu nel que criticamos la criminalización de los movimientos sociales y en particular el citamos el casu de los militantes del PCPE (ningún de nós milita nel PCPE) y el casu d'ANONYMUS.

    ResponderEliminar